بازی ایرانی کوهنورد-فروشگاه آوای روح
درآمد اینترنتی
کسب درآمد اینترنتی آسان و مطمئن

بازی ایرانی کوهنورد-فروشگاه آوای روح

 

 

بازی کوهنورد یک بازی کاملا ایرانی

 

این بازی برنده جایزه بهترین بازی سال 90 از جشنواره بازیهای رایانه ای و کاندیدای دریافت 6 جایزه میباشد

داستان کوهنور :

داستان مردی خود ساخته و ماجرا جو به نام "فاد" است که برای کسب مقام و گرفتن گواهی "امدادگر کوهستان" وارد مسابقه بین المللی کوهنورد شایسته میشود

 

افتخارات :

کسب مقام بهترین بازی سال

نمایشگاه و جشنواره ی بازی های رایانه ای از سال 1390 راه اندازی شد نخستین جشنواره بازی های رایانه ای در برج میلاد تهران برگزار شد و بازی کوهنورد در آن موفق به کسب عنوان بهترین بازی سال شد.

کسب رتبه سوم از نظر فنی




 

جشنواره ملی رسانه های دیجیتال از سال 1386 به منظور حمایت و تشویق علاقه مندان و فعالان حوزه فناوری هر ساله بر گزار می شود که بازی کوهنورد موفق به کسب رتبه سوم از نظر فنی در چهارمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال شد.

نامزد دریافت 6 جایزه از نخستین جشنواره بازی‌های رایانه

نمایشگاه و جشنواره ی بازی های رایانه ای از سال 1390 راه اندازی شد نخستین جشنواره بازی های رایانه ای در برج میلاد تهران برگزار شدکه بازی کوهنورد در آن نامزد شش جایزه شد.
- نامزد بخش هنری جشنواره و تندیس بهترین کاراکتر بازی بزرگ
- نامزد تندیس بهترین گرافیک بازی بزرگ
- نامزد تندیس بهترین صدا و موسیقی بازی بزرگ
- نامزد بخش محتوایی شامل تندیس بهترین بازی بزرگ
- نامزد تندیس بهترین طراحی بازی بزرگ
- نامزد جایزه تندیس بهترین بازی در بخش اصلی

 

 

راهنمای بازی :

شخصیت های اصلی

فاد کاشف :

 مردی خود ساخته و ماجراجو است که همواره آزاد و از دغدغه ها و روزمره گیهای زندگی ماشینی فارغ بوده است، زندگیی برای تحقیق و پژوهش و ماجراجویی و سفر، در این زمینه همیشه سعی کرده تا به مدارک و مهارتهای لازم دست پیدا کند،ماجرای کوهنورد سرآغاز ماجراهایی است که از او قهرمانی برای آینده بسازد، این مهم در ابتدا در کالبدش با هدیه ای آسمانی به ودیعه گذارده شده و آن حس ششم قوی فاد برای پیدا کردن گمشدگان و پیدا کردن مسیر است. او هرگز برای پیدا کردن چیزی که گمشده نگرانی به خود راه نمی دهد و از محل حضور آن بدون نیاز به جستجو آگاه است تنها محدودیتی که وجود دارد میزان فاصله او با موضوع و جا به جایی آن است.

 

دکتر لی لیا درفام :

لی لیا یکی از حامیان بزرگ تشکل های انسان دوستانه در این سرزمین است.

پدرش مردی دنیا دیده بوده که به تازگی او را با میراث خود تنها گذاشته و پس از مرگ همسرش، تنها دخترش لی لیا را در خانه مجلل خود تحت تعلیم و تربیت قرار داده ، حضور لی لیا و مهارتها و تحصیلاتش گویای این ماجراست ولی اینکه چطور با شرایطی که داشته پا در این مسابقه گذارده هنوز مشخص نیست.لی لیا نام علمی و استعاره از گل نسترن است. گلی که تنها در شمال سرزمین پارس رشد می کند.

اتیبا گرداچ :

او که ساکن سرزمینهای حاره ای جنوب است ، افتخارات زیادی را در رشته کوهنوردی کسب کرده و در سرزمین خود فردی سرشانس و صاحب امتیاز است.اتیبا به سبب این علاقه به کوهستانها و فلاتهای بسیاری سفر کرده است.

 

کامیل کراوالد :

شخصیت فردی و زندگی کراوالد شباهتهای بسیاری به فاد دارد ، هر دو در زندگی انتخابهای مشابهی داشته اند . ازاین رو او رقیبی واقعی برای فاد است ، او مردی است که در بیشتر گردهمایی ها، جشن ها و بزرگداشتهای بین المللی شرکت می کند. تفاوتش با فاد شخصیت خودشیفته ی او و حس منفعت طلبانه و سیری ناپذیر اوست.

 

ایلما شاراد :

ایلما ساکن سرزمینهای حاره ای غرب و یک شیر زن واقعی است که در عین حال روحیات لطیف یک خانم را در پوسته ی سخت ظاهر و مهارتهایش پنهان کرده است.مشارکت و دستگیری از دیگران دغدغه ای است که همیشه دارد.

 

برادران سامند :

این سه برادر هر کدام برای خود و در پیشه ی خود اسطوره هایی هستند که نه تنها در ظاهر بلکه در علاقه و مهارت در رشته کوهنوردی با هم مشترکند. این سه برادر با تدبیر ، قوی ، صاحب علم و پیش بینی ناپذیرند.
  • شخصیت های فرعی
  • رز و رزیتا پرایار :

     اطلاعات زیادی از خصوصیات این دو خواهر دردانه در دسترس نیست به نظر می رسد از خانواده ای بزرگ و پر سر و صدا باشند.

    نیپو امیراد :

    او ساکن سرزمین های سیبری است مهارت و تخصص او در تربیت سگهای نجات دهنده کوهستان است و سگهای بسیاری را بزرگ و تربیت کرده است. یک روز از خود پرسید : چرا من مثل آنها نجات دهنده نباشم؟

    رچ لاروک :

    گویا از اهالی و بومیان آلپ است و نجات تعدادی جهانگرد  که در کوهستان گمشده بوده اند را درسابقه خود دارد. خودش  می گوید روزی که به خانه بر می گشته در بوران شدید راه، راهنمای  جهانگردان را دیده و قرار می گذارند برای نجات آنها به دهکده بروند وبا کمک برگردند از آنجایی که رچ هم راه را گم می کند از راهنما می خواهد همانجا بماند تا او راه درست را پیدا کند و از قضا رچ جهانگردان گمشده را پیدا می کند و تصمیم می گیرند از همانجا با هم به سمت دهکده برگردند و در نهایت به دهکده می رسند و متأسفانه دیگر اثری از راهنمای جهانگردان یافت نمی کنند.

 

3674581667

 

حرکت ها و تجهیزات

شما در نقش فاد قادرید حرکتهای مختلفی را انجام دهید که با نگاهی به بخش  تنظیمات و کلید های تنظیم شده بر روی صفحه کلید می توانید این حرکتها و برخی دیگر را در صورت داشتن تجهیزات پیش نیازش اجرا کنید.

دویدن و پریدن به اطراف از طریق کلید های جهت دار و کلید SpaceBar  مقدور است. دقت کنید مقدار پرش شما با مقدار فشار کلید مرتبط است.

برای فعال کردن و یا امتحان کردن چیزی که فاد به آن فکر می کند و دنبال ایده است کلید E  را فشار دهید.

 برای نشستن کلید جهت دار پایین و تکل رفتن همزمان با  کلید پایین کلید های چپ و یا راست را فشار دهید.

 برای بالا رفتن از دیوارها پس از پریدن بسمت دیوار،  در نزدیکی دیوار فاد خودش آنرا با تیشه اش می گیرد. برای رها کردن دیوار کلید F را فشار دهید.برای بالا رفتن و جهیدن روی دیوار کلید SpaceBar  را فشار دهید.

در اینصورت میزان ارتفاعی که شما می پرید با مقدار فشار کلید مرتبط است.

وقتی به بالای دیوار رسیدید ، برای رفتن روی سکو کلید SpaceBar را نگهداشته و کلید جهت مورد نظر را فشار دهید.

برای برگشتن و پشت کردن به دیوار کلید جهت دار چپ و یا راست را فشار دهید و هم می توانید از کلید جهت دار پایین استفاده کنید.

وقتی به دیوار پشت کردید با فشار کلید جهت دار پایین می توانید روی دیوار به سمت پایین سر بخورید.

در همین حالت با فشار کلید SpaceBar می توانید با پرشی افقی از دیوار جدا شوید.

در برخی مواقع برای رها کردن دیوار کلید جهت دار به سمت مقابل فاد را فشار دهید تا فاد با شتابی کم از دیوار جدا شود.

 برای خرد کردن و یا شکستن سکوهای شکننده زیر پایتان ، کلید  E را نگهداشته و کلید جهت دار پایین را فشار دهید.

 

 برای تاب خوردن با تیشه طلائی وقتی فاد به تیشه اشاره کرد (ظاهر شدن بالونی با تصویر تیشه مذکور) کلید SpaceBar  را فشار دهید. میزان فشار این کلید با ارتفاع فاد روی محل اتصال به سقف در ارتباط است.این به شما کمک می کند که از برخورد با موانع در هنگام تاب خوردن و یا بعد ازآن اجتناب کنید.با نگهداشتن کلید جهت دارمی توانید شتاب بیشتری بعد از تاب خوردن بگیرید.

 

 در صورت خرید کمان و پیکان فولادی ، در زیر جاهایی از سقف که با علامت پیکان در فاصله ای خاص مشخص می شود با فشار کلید  W یک پیکان شلیک کنید ، در صورت اتصال موفقیت آمیز به سقف می توانید با کلید چپ و راست تاب بخورید، با کلید بالا و پایین ارتفاع خود را تنظیم کنید، با نگه داشتن کلید  E و فشار کلید های جهت دار به سمت چپ و یا راست برگردید ، با کلید SpaceBar  به سمت دلخواه بپرید و از محل اتصال جدا شوید ، با کلید F طناب را از پیکانی که به سقف متصل شده آزاد کنید.

 

اگر فاصله شما با دیواری که در نزدیکی شماست کم باشد پس از آویزان شدن می توانید بر روی آن بصورت عمودی راه بروید .در این حالت با فشار کلید  SpaceBar و لگد زدن به دیوار از آن فاصله بگیرید و ارتفاع خود را در صورت نیاز تغییر دهید. در این حالت طناب تنها در صورت برخورد فاد با موانع رها می شود.

 در صورت خرید پنجه خفاش ، پس از پریدن و نزدیک شدن به سقف با فشار کلید جهت دار بالا می توانید به سقف بچسبید. فاد محل هایی که قابل اتصال می باشند را به شما می گوید. چنانچه مانع و یا دشمنی سر راه شما باشد می توانید با فشار کلید  E آنرا از سر راه بردارید.

 برای گرفتن دیوارهای پس زمینه از کلید R  استفاده کنید. برای رها کردن کلید F را فشار دهید.برای پریدن و جدا شدن از دیوار، ابتدا به لبه دیوار نزدیک شوید تا فاد برای پرش آماده شود سپس کلیدSpaceBar  را فشار دهید ، مراقب باشید تا قبل از آماده شدن فاد برای پرش زودتر کلید  SpaceBar را فشار ندهید.

در صورت مجهز بودن به گیره می توانید برای استراحت و تجدید قوای دستتان ، تنها با فشار کلید SpaceBar  یک گیره به دیوار متصل کنید.دقت کنید فاد به شما اجازه می دهد در صورت دور بودن ازگیره ی قبلی گیره ای جدید روی دیوار وصل کنید و چنانچه در کوله پشتی گیره موجود باشد و قوای دستانتان رو به اتمام باشد به شما هشدار می دهد که از آن استفاده کنید در غیر اینصورت شما هشداری دریافت نمی کنید و باید بیشتر مراقب قوای دستانتان باشید. پیش از ادامه هر مسیر از کافی بودن تعداد گیره های خود اطمینان حاصل کنید.

 

در صورت داشتن طناب، شما می توانید با فشار کلید R  در نزدیکی یک گیره ،طناب خود را از گیره مذکور رد کنید و بدین ترتیب یک محل ذخیره برای موقعیت خود روی دیوار ایجاد کنید تا در صورت سقوط احتمالی به آن نقطه بازگردید.مراقب باشید چون برخی از سقوطها ممکن است باعث جدا شدن طناب از شما شود.

 

تیشه یخی کاربردی مشابه با اولین تیشه شما دارد.

 

 در صورت خرید تله پورتر برای استفاده و پرتاب آن از کلید T استفاده کنید ، اگر فاد موافق باشد تله پورتر را پرتاب می کند. دقت کنید فضای مقابل برای پرتاب خالی باشد. به یاد داشته باشید که برای انتقال با فواصل کوتاه نمی توان از تله پورتر استفاده کرد و فعال نمی شود. وقتی تله پورتر از حرکت ایستاد، برای انتقال کلید E و برای صرف نظر کلید T  را مجدداٌ فشار دهید.

تله پورتر شما بعد از هر بار استفاده به کوله پشتی شما بر میگردد ، در غیر اینصورت برای جمع کردن آن از کلید T استفاده کنید.

 

موقع سقوط از بلندی برای استفاده از کیسه هوا،زمانی که فاد در خواست کرد کلید E را فشار دهید.مراقب باشید پس از فشار کلید موقعیت خود را تغییر ندهید در غیر اینصورت ممکن است پیش از فرود روی کیسه هوا با سطح دیگری برخورد کنید.

 

پادزهر ، بسته کمکهای اولیه و داروساز گیاهی تجهیزاتی هستند که برای احیای سلامتی شما کاربرد دارند. شما می توانید با فشار کلید  Iوارد محیط کوله پشتی شوید و به این تجهیزات دسترسی پیدا کنید. علاوه بر محیط کوله پشتی شما می توانید برای استفاده از بسته کمکهای اولیه از کلید میانبر 1 و برای استفاده از پادزهر از کلید میانبر 2 استفاده کنید ، در صورت داشتن گیاه داروئی در محیط کوله پشتی، پنجره گیاه مربوطه را انتخاب و در پانل مربوط به داروسازگیاهی دستور استفاده را اعمال نمایید.

2325817571


رابط کاربری داخل بازی HUD

پانل سلامتی فاد : پانلی که در گوشه سمت چپ و پایین صفحه قرار دارد ، پانل سلامتی فاد است که از چهار بخش تشکیل شده که در تصویر ملاحظه می کنید :

1 .  این نوار ونشانگر کوچک آن، گرمای بدن فاد را به شما نشان می دهد در مرحله هشتم شما باید بیشتر مراقب فاد باشید.

2. نوار سبز رنگ مربوط به میزان سلامتی فاد است و در مقدار های مختلف رنگ آن تغییر می کند.

3. این قسمت مربوط به استقامت دستهای فاد است که هنگام بالا رفتن از دیوار های پس زمینه رفته رفته افت می کند ، با ارتقاء آن از طریق خرید در فروشگاه می توانید استفامت دستان فاد را بیشتر کنید. پس از خرید ارتقاء علامت + کنار تصویر دست حک می شود تا شما از ارتقاء آن مطلع باشید.

4. نوار آبی رنگ مقدار تمرکز فاد برای استفاده از حس ششم اش را نشان می دهد که در صورت خالی بودن بصورت خودکار پر می شود.

 

پانل پرچم :

پانل های وسط ،پایین صفحه اطلاعات مر بوط به رکورد شما و پرچم فتح هر سه منطقه بازی را به شما نشان می دهد.

 

در پایان هر مرحله معدل این سه رکورد ، رکورد نهایی شما در آن مرحله خواهد بود.

پانل امتیاز :

پانل سمت راست پایین صفحه مقدار امتیازاتی را که جمع کرده اید نشان می دهد.

 کسب امتیاز :

شما پس از فتح هرمنطقه و زدن پرچم، امتیازهای مخفی پرچم مذکور را باز خواهید کرد. می توانید برای جمع کردن آنها مسیر را برگردید و یا پس از خروج از مرحله چنانچه مرحله ی بعد از آنرا باز کرده اید، این مرحله را در حالت اکتشافی بازی کنید و امتیازات را جمع آوری کنید.دقت کنید پیش از رسیدن به مراحل بالاتر با جمع کردن امتیازات بیشتر تجهیزاتی را که تهیه نکرده اید خریداری نمایید در غیر اینصورت در برخی از مراحل از ادامه مسیر باز خواهید ماند. برای این کار به مراحلی که سپری کرده اید سری بزنید . تجهیزات جدید در برخی مراحل به شما امکان کشف مناطقی جدید از مرحله را می دهد که سبب می شود امتیازات مرحله مذکور را بصورت کامل جمع آوری کنید. این مقدار بصورت درصد تکمیل شده در صفحه"دنباله ی ماجرا" قابل مشاهده است.

 تله ها :

در کوهستان موانع بسیاری می تواند برای شما خطر ساز باشد ، نمونه ای که در مراحل شما به کرات آنرا مشاهده خواهید کرد پوشش های گیاهی خار دار اعم از کاکتوسها و ساقه های خار دار می باشد که در مراحل بالاتر میزان آسیب آنها به شما افزایش پیدا می کند.

 

 

مشکلات

داشتم بازی می کردم فاد تومرحله گیر کرد و جا به جا نمی شد، چکار کنم؟

کلیدEsc  را فشار دهید و از منو بر روی عبارت" پیش از این" کلیک کنید و در برگشت سعی کنید از شرایطی که شما را به مشکل رساند، اینبار اجتناب کنید.

 

داشتم بازی می کردم دیدم فاد داره روی هوا راه میره و تصویر کوهستان برش خورده و بقیه اش ترسیم نشده!

 به منوی اصلی بروید و یکبار دیگر از" دنباله ی ماجرا" وارد مرحله شوید ،اگر مشکل تکرار شد بازی را در حالت گرافیکی ضعیف بازی کنید. دستگاه شما به دلایلی نمی تواند منابع تصویری را در اختیار بازی قرار دهد.

 

موقع بازی کردن یا وارد شدن به مرحله جدید بازی هنگ می کند!

بازی را در حالت گرافیک ضعیف تنظیم و به مرحله رجوع کنید.

 

ابتدای مرحله چهارم یک پیام آمد و از بازی خارج شدم!

یکبار از"دنباله ی ماجرا" مرحله چهارم را شروع کنید.

 

1967426662

 

مشکلات

داشتم بازی می کردم فاد تومرحله گیر کرد و جا به جا نمی شد، چکار کنم؟

کلیدEsc  را فشار دهید و از منو بر روی عبارت" پیش از این" کلیک کنید و در برگشت سعی کنید از شرایطی که شما را به مشکل رساند، اینبار اجتناب کنید.

 

داشتم بازی می کردم دیدم فاد داره روی هوا راه میره و تصویر کوهستان برش خورده و بقیه اش ترسیم نشده!

 به منوی اصلی بروید و یکبار دیگر از" دنباله ی ماجرا" وارد مرحله شوید ،اگر مشکل تکرار شد بازی را در حالت گرافیکی ضعیف بازی کنید. دستگاه شما به دلایلی نمی تواند منابع تصویری را در اختیار بازی قرار دهد.

 

موقع بازی کردن یا وارد شدن به مرحله جدید بازی هنگ می کند!

بازی را در حالت گرافیک ضعیف تنظیم و به مرحله رجوع کنید.

 

ابتدای مرحله چهارم یک پیام آمد و از بازی خارج شدم!

یکبار از"دنباله ی ماجرا" مرحله چهارم را شروع کنید.

محصولات مرتبط:

بازی ایرانی عملیات ویژه

 

قیمـتـــ : 5,000 تومـان

  

بازی و سرگرمی

 

قیمـتـــ : 5,000 تومـان

  

بازی ایرانی مقاومت

 

قیمـتـــ : 5,500 تومـان

  

بازی جنگی (تیراندازی و رزمی)

 

قیمـتـــ : 6,000 تومـان

  

بازی ایرانی کوهنورد

 

قیمـتـــ : 6,000 تومـان

  

بی نظیرترین نرم افزار قرآنی اندروید

 

قیمـتـــ : 12,000 تومـان

  

نرم افزار مفاتیح صوتی ویژه موبایل

 

قیمـتـــ : 11,500 تومـان

  

برای خرید هریک از این محصولات به فروشگاه آوای وحی در لینک روزانه مراجعه فرمائید.

 


میزبان مارکت پاداش عضویت در سیستم درآمد فروتلی بهترین سیستم مشارکت در فروش ایران کسب درآمد کسب درآمد سیستم همکاری در فروش کسب درآمد

javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:بازی ایرانی کوهنورد-فروشگاه آوای روح,بازی کوهنورد,برترین بازی سال,بازی ایرانی کوهنورد-فروشگاه آوای روح,بازی کوهنورد,برترین بازی سال, بازی ایرانی کوهنورد-فروشگاه آوای روح,بازی کوهنورد,برترین بازی سال, بازی ایرانی کوهنورد-فروشگاه آوای روح,بازی کوهنورد,برترین بازی سال, بازی ایرانی کوهنورد-فروشگاه آوای روح,بازی کوهنورد,برترین بازی سال, بازی ایرانی کوهنورد-فروشگاه آوای روح,بازی کوهنورد,برترین بازی سال, بازی ایرانی کوهنورد-فروشگاه آوای روح,بازی کوهنورد,برترین بازی سال, بازی ایرانی کوهنورد-فروشگاه آوای روح,بازی کوهنورد,برترین بازی سال, بازی ایرانی کوهنورد-فروشگاه آوای روح,بازی کوهنورد,برترین بازی سال, بازی ایرانی کوهنورد-فروشگاه آوای روح,بازی کوهنورد,برترین بازی سال, بازی ایرانی کوهنورد-فروشگاه آوای روح,بازی کوهنورد,برترین بازی سال, بازی ایرانی کوهنورد-فروشگاه آوای روح,بازی کوهنورد,برترین بازی سال, بازی ایرانی کوهنورد-فروشگاه آوای روح,بازی کوهنورد,برترین بازی سال, بازی ایرانی کوهنورد-فروشگاه آوای روح,بازی کوهنورد,برترین بازی سال, بازی ایرانی کوهنورد-فروشگاه آوای روح,بازی کوهنورد,برترین بازی سال, بازی ایرانی کوهنورد-فروشگاه آوای روح,بازی کوهنورد,برترین بازی سال, بازی ایرانی کوهنورد-فروشگاه آوای روح,بازی کوهنورد,برترین بازی سال, بازی ایرانی کوهنورد-فروشگاه آوای روح,بازی کوهنورد,برترین بازی سال, بازی ایرانی کوهنورد-فروشگاه آوای روح,بازی کوهنورد,برترین بازی سال, بازی ایرانی کوهنورد-فروشگاه آوای روح,بازی کوهنورد,برترین بازی سال, بازی ایرانی کوهنورد-فروشگاه آوای روح,بازی کوهنورد,برترین بازی سال, بازی ایرانی کوهنورد-فروشگاه آوای روح,بازی کوهنورد,برترین بازی سال, بازی ایرانی کوهنورد-فروشگاه آوای روح,بازی کوهنورد,برترین بازی سال, بازی ایرانی کوهنورد-فروشگاه آوای روح,بازی کوهنورد,برترین بازی سال, بازی ایرانی کوهنورد-فروشگاه آوای روح,بازی کوهنورد,برترین بازی سال, بازی ایرانی کوهنورد-فروشگاه آوای روح,بازی کوهنورد,برترین بازی سال, بازی ایرانی کوهنورد-فروشگاه آوای روح,بازی کوهنورد,برترین بازی سال, بازی ایرانی کوهنورد-فروشگاه آوای روح,بازی کوهنورد,برترین بازی سال, بازی ایرانی کوهنورد-فروشگاه آوای روح,بازی کوهنورد,برترین بازی سال, بازی ایرانی کوهنورد-فروشگاه آوای روح,بازی کوهنورد,برترین بازی سال,,
ارسال توسط عبداله عزیزی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 120
بازدید ماه : 561
بازدید کل : 201005
تعداد مطالب : 234
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

میزبان مارکت

> عطر ادونایس زنانه

> عطر شبهای پاریس PARIS

> عطر کاپیتان پلک

> عطر بوس هوگو بوس

> عطر بس من زنانه

> ادکلن هالیدی

> ادکلن چی چی زنانه

> عطر ماه تولد پسران

> ARAMIS عطر آراميس

> عطر سلطان علاء

> عطر ماه تولد دختران

> عطر بس من مردانه

> ادونایس مردانه

> فیلم سخنرانی کوین کلی افزایش سودآوری با متمایز بودن

> فیلم سخنرانی پل اسلون افزایش سودآوری با فروش خلاق به دو زبان فارسی و انگلیسی

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد اول چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد دوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد سوم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد چهارم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد پنجم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> کتاب شکستن مرزهای فروش (فروش خود را در 30 روز چندین برابر کنید)

> چکیده صوتی کتاب‌های کسب‌و‌کار - جلد ششم چهار کتاب جدید در زمینه کسب و کار بصورت MP3.

> فیلم سخنرانی لاری هاکمن افزایش سودآوری با برندسازی برای مدیران شرکت‌ها